Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2009 00:55 - Нищо не ми е наред
Автор: kolecut Категория: Забавление   
Прочетен: 191 Коментари: 0 Гласове:
1



-Да ти кажа хич нищо не ми е наред......Откога съм станала- от работа кафето не мога си допия. Ей го, е- като говорех на моя Атанас- айде бе Тасе, дай да идем и ние у тая Европа,та и аз в щастие да се видя един път в живота си... е нейсе. Службата тука щял да си изпусне, тъкмо важен кадър бил изместил и надежди имало....абе, Атанасе бе, свиня с кретен, пусто що те взех навремето, ама знаеш ли какъв номер ше ти скрои съдбата?!

Ми така де, то ни службата му служба.....зор- заман дето взима по две седмици зима и две летес отпусчица някаква, та дето се вика едно море да направим, по празниците на село да идем и толкоз!
Ей ги, викам му, Ацеви, от втория етаж дето бяха- отидоха там.....Виена ли, Страсбург ли, ше те излъжа....
Абе в Германията си отидоха хората овреме и сега какво- по два пъти в годината си идват и заплатата им заплата....Ми, така де, тия плочки новите, италианските дето са, не ги ли видях като им ги качваха?!
Ами тоя балкон така ли се остъклява- за без пари?!?! И Фолксваген си взеха....всичко бе, всичко ти казвам!!!
Пък връзки много да са имали да кажеш- не!
Е, той Ацев щом толкова бързо си намери работа сигурно е имал я братовчед, я на жена му нещо рода....ама нали и кака ми Мимито- ееее, сещаш се, дето у тях се кафе пиехме, точно оная холера Гала предаване кога й бяха дали да прави.....
Тая грозотия, откъде я изкопаха, чак по телевизията намериха да я пуснат....така де, та нали отидоха там, мъж й се уреди, па и тя се усмихна един път в тоя пусти живот...

И му казвах на Атанас- айде бе, пияница с магаре, не за мене- за децата дай да идем бе!!!
Ех, ако знаех навремето що за лумпен ше ми се падне, дето и децата си чак не иска да нареди....ужас значи, ад.....А в тая проста държава за тях хептен никаква прокопсия.....Нали с на Делчеви проклетията щях и моя Ачко в Правец да го вкарам,компутри да учи....
Та тоя даскал да почерпиме с на майка ми тазгодишната лютеница, та оня зам. директор нещо откъм компромати да подбутнеме......и пак ни изиграха!На приемен изпит го били скъсали.....хааайде де!
А на Делчеви рошльото, дето обувките си не може да върже- 4- ки и на двата....че не я знам аз как става тая работа, ама като няма и оплакване на кого да пуснеш?!

Те по Германията такива работи няма....Кой не е отишъл- той не се е уредил!А тука- а кажи ми?! Ама не става така тая- то първо най- отгоре трябва да се оправи....
Ей ги швабите- Хитлер- Митлер, плюят ги все другите му там сополанковци,ама лошо ли им е?!
Ми не, разбира се! Как ше ти е лошо, като си ти е приказка живота....А нас тука какво?!Все хвалят, все наблюдатели пращат- и хубаво не сме видяли! Ама да ти кажа- от наще мъже ше да е! Всичките- един дол дренки! Бетер моя Атанас значи! Магарета бе!

Затова жива, умряла- ше си я пратя Мариелка там, да си излъже някой германец и да не му мисли повече на тоя живот!
Добре, че на майка е попаднала детето, да си я насочи, че да не влиза в тая мъка дето влача толкова години...Па и красотата ми е взела....само да си я пратя аз там- няма как да не я вземе някой от ония....те по такива като нас много си падат!
Ех, тя и моята майчица си ми говореше навремето, клетата- Недей бе Цецке, по-богат ше си намериш....Ама де да мисля- нали тъкмо в Сомат се беше уредил Атанас, първи път до Кувейт кога ходи-валута, телевизор, видео от Кореком....
А то- очите да ми замаже колкото....Мани, мани като няма късмет човек в тоя живот....
Та ти какво разправяше?.....Ауу,че то обяд станало бе! Аз още на пазар не съм ходила, па прането ше трябва да такова....Тюх че се заговорихме значи....


Тагове:   наред,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolecut
Категория: Забавление
Прочетен: 7315
Постинги: 7
Коментари: 3
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930